19 Aralık 2014 Cuma

Terazi Burcuna Övgü...


Ben bir astrolog değilim ve burçlarla ilgili bilgim çok fazla değil ama sizlerle bir takım gözlemlerimi paylaşmak istedim. Ben bir terazi burcuyum ve zaman zaman hepimizi birilerine benzetirler ya, beni de hep terazi burcu olan bir iki ünlüye benzetirlerdi. Sonradan fark ettim ki aynı burçtan olan insanlar da bazen bu tip benzerliklere rastlanabiliyor. Fiziksel görünümümüzü yükselen burç belirler derler ama bence bu çok doğru değil.

Üniversite yıllarımda elime geçen bir astroloji kitabında Terazi Kadını “ 12 burcun en hoş, en dengeli, en zarif burcu terazidir” diye bir girizgahla anlatılmaya başlanıyordu. Şimdi hangi kitap olduğunu hatırlamıyorum ama bu sözü doğrular nitelikte çok terazi kadınıyla karşılaştım. Kendi burcum diye demiyorum, sakın yanlış anlaşılmasın ama ne kadar abartıya kaçmadan sade ama bakımlı, güzel kadın görsem gerçekten de terazi burcu olduğunu öğreniyorum. En olmadı yükselen burcu terazi çıkıyor. Mutlaka istisnalar vardır, ama belli ediyor terazi kadınları kendilerini bir şekilde. Sadece güzel değil, aynı zamanda çok akıllı oluyorlar, o yüzden olduklarından çok daha iyi görünmeyi başarabiliyorlar. Adalete, hakka hukuka çok önem veriyorlar, dürüstlüklerinden zaman zaman canları yansa bile asla taviz vermiyorlar. Bir erkeğin işlek zekasına sahip gerçek bir kadın görüyorum ben terazilerde, şimdi verdiğim örneklerle de bu bilgiyi pekiştireceğim efendim. Ha unutmadan, bir de kadife eldiven içindeki demir yumruk derler terazi kadınları için, bu da çok doğru bir anlatım. Gerçekten güçlüdür bir terazi kadını…

İlk örneğimiz Monica Bellucci. Eskimeyen, yaşlanmayan güzellik. Bugün itibariyle 50 yaşında olmasına rağmen hala cazibesini koruyor. Tıpkı bir zamanların “Gündüz Güzeli” , Fransız sinemasının Divası Catherine Deneuve gibi. Bir de Brigitte Bardot var tabi, çocuksulukla dişiliği birleştiren seks ve güzellik sembolü. Hollywood sinemasının klasiklerinden “Gilda” ya hayat veren Rita Hayworth da bir terazi kadını. Hollywood da başka kimler var bir düşünelim. Güçlü oyunculuğuyla hafızalarda yer eden Susan Sarandon, Esmer güzel Catherine Zeta Jones, Elizabeth Shue, Kate Winslet, Gwyneth Paltrow, Naomi Watts,  Marion Cotillard, Ünlü Şarkıcı Gwen Stefani ilk aklıma gelenler. Tabi bir çok yerli sanatçı ya da ünlüyü de sayabiliriz Hülya Avşar, Ayşegül Aldinç, Hadise, Ebru Gündeş, Hazal Kaya, Pelin Karahan, Gül Gölge vs. gibi…Unuttuklarım olduğuna eminim, bakalım benimle aynı şeyleri düşünen kimler var???


<br> <br> <br> <br> <br>
Bumerang - Yazarkafe
<br> <br> <br> <br> <br> Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

pinterest

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...