Blue Jasmine Style

Milyonlarca dolarlık servetini, çevresini ve kocasını kaybeden Jasmine'in hayatla başa çıkabilme serüvenini izlediğimiz Woody Allen Filmi "Blue Jasmine" Cate Blanchett'ın müthiş oyunculuğuyla göz dolduruyor. Benim izlemem biraz geç oldu ama iyi ki izlemişim diyorum. Sinema eleştirmenleri film hakkında sayfalarca yazdılar zaten, ben filmde Jasmine karakterinin stilinden bahsetmek istiyorum size biraz. Zengin bir sınıfta yaşayan Jasmine hem pahalı hem de klas bir zevke sahip. Her şeyi marka olmasına rağmen sade ve abartıdan uzak, klasik parçalar. Elinden düşürmediği ve belki de elinde sadece o kaldığı için hep kullandığı Hermes çanta rengi ve modeliyle zaten favorim. Pastel ve nude renklerde giyinmeyi tercih ediyor ve ayakkabıları da genelde orta boy topuklu. Saçlarının rengi, modeli, her şeyi zarif bir zevkin eseri. Ben izlerken bayıldım, işte sizlere görseller...
















Yorumlar