Chanel No:5 Bir Klasik...


Uzun zamandır kullandığım bir parfüm Chanel No:5. Normalde herkesin kullandığı, herkeste olan şeyleri pek sevmem, biraz bana özel olsun, çok bilinmesin isterim ama Chanel No:5 farklı, çocukluğumdan beri bana kadın kokusu bu işte diye hissettiri bu parfüm. Nette gezinirken değişik bir şey keşfettim bu parfüm hakkında, http://www.astroturkiye.com/chanel-no-5-bir-parfumun-astrolojik-analizi/ linki tıklarsanız bir parfümün astrolojik analizini okuyabilirsiniz. Bu parfümle özdeşleşen Marilyn Monroe gibi bir ismin, ya da reklemlarında yer alan Catherine Deneuve, Audrey Tautou gibi isimlerin doğum haritalarında ikizler etkileri gösterilmiş. Acaba bende de böyle bir etki var mı diye düşündüm, ama bilemiyorum. Belki ikizler gibi bir hava burcu olan terazi burcumdan dolayı seviyorumdur. Bende nette ufak bir araştırma yaptım ve kimler Chanel No:5 kullanıyormuş öğrenmek istedim. İşte ünlü isimler;
Marilyn Monroe
Catherine Deneuve
Kate Moss
Eva Mendez
Ava Gardner
Jessica Alba
Scarlett Johansson
Audrey Tautou
Nicole Kidman

Yorumlar