Kadınların Vazgeçilmez Büyük Küpe Tutkusu...

Ben bir büyük küpe hastasıyım. Özellikle mavi ve yeşil tonlarındaki küpelere pek bir bayılırım. İster altın, gümüş ya da değerli taştan olsun, ister ucuz ama otantik malzemelerle yapılsın bir kadının yüzünü güzelleştiren, taçlandıran, yüze en yakın takıdır küpe. Medeniyetin en gelişmediği ülkelerden, yerlerden tutun da tarihin ilk çağlarından beri kadınlar takmış takıştırmışlar, o zamanlardan beri bazen hayal gücünün sınırlarını zorlayan, bazen son derece sade ve zarif ne küpeler tasarlanmış kimbilir, ama ben bugün özellikle büyük küpelerden bahsetmek istedim. Julianne Moore ve Gywneth Paltrow'un tarzlarını ve aksesuar seçimlerini her zaman çok beğenirim ben, özellikle onlara dikkat edin derim. Rihanna'nın devasa halka küpeleri ise benim için biraz fazla büyük olsa da onda oldukça hoş görünüyor. İşte benim en beğendiklerim.





























Yorumlar