Umut Işığım...

Uzun zamandır izlediğim en duygusal filmdi Umut Işığım. Matthew Quick'in "Silver Linings Playbook" isimli çok satan romanından beyazperdeye uyarlanan, yönetmenliğini David O. Russell'ın yaptığı 2012 yapımı bu filmi uzun zamandır izlemek istiyordum, ancak dün kısmet oldu. Filmin eleştirisini yapmak değil niyetim, konusunu da anlatmak istemiyorum keza sinema sitelerinde gayet güzel anlatılmış hepsi, sadece gönül rahatlığıyla herkese tavsiye edebileceğim böyle bir filmi uzun zamandır izlememiştim ve bu duyguyu paylaşmak istedim. Film beni eğlendirdi, mutlu etti, adı gibi umut ışığı yaktı içimde...Bradley Cooper ve Jennifer Lawrance'ın oyunculukları oldukça başarılı, Robert DeNiro her zaman ki gibi karakteri yaşıyor, Chris Tucker çok fazla görünmese bile, göründüğü her sahnede güldürmeyi başarıyor. Jennifer Lawrance bence Oscar'ı haketmiş. Bu kızın insana sıcak ve samimi gelen bir yanı var. Klasik Hollywood güzellerinden değil ama hem hoş hem sevimli. Kendisi Hollywood standartlarına göre fazla kilolu olduğunu düşünüyormuş ama benim standartlarıma göre güzel bir fiziği var. Oscar ödül töreninde prenses edasıyla düştüğü sahne de çok konuşuldu, o anın resmini de eklemeden olmaz. Eğer güzel vakit geçirmek istiyorsanız en kısa sürede "Umut Işığım" filmini izleyin derim ben. İşte resimler ve en altta fragman...






Yorumlar