Aşk Kaç Beden?

 
Son zamanlarda okuduğum en sürükleyici kitap Sarra Manning'in orjinal Adı “You Don't Have to Say You Love Me” olan ve Türkçe'ye “Aşk Kaç Beden” ismiyle çevrilen kitabı oldu. Elimden bir türlü bırakamadım ve altıyüz sayfalık kitabı iki günde bitirdim. Gerçekten sıcacık bir aşk hikayesi var kitapta ama sıradan bir aşk romanı demek biraz haksızlık olur. Çocukluğu ve gençliği aşırı kiloları nedeniyle sorunlu geçmiş olan, kendine güvensiz Neve ile bağlanma korkusu olan Max'in “krep” ilişkileri, ikisinin de beklediğinden farklı sonuçlanıyor. Neve aslında çok kültürlü, entelektüel, duygusal ve akıllı bir kadın, ancak güvensizliği nedeniyle kendini sevilmeye layık görmüyor ve yıllardır görmediği, entelektüel düzeyde çok iyi anlaştığı William'ın hayatının aşkı olduğuna inanıyor. Max ve William arasında çok farklılıklar var ve bu farkları sorguladığında Max'i kültürel anlamda küçük görüyor. Oysa zamanla yanında en rahat olduğu insanın Max olduğunun farkına varıyor. Konunun ayrıntılarını vermeden anlatmak zor, ama okuyanların bu kitabı çok seveceklerine inanıyorum. Neve akıllı bir kız ve konuşmaları, benzetmeleri insanı etkiliyor. Kitabın anlatımı da çok akıcı, dili çok açık ve hiç zorlamadan okuyorsunuz. Yazarı Sarra Manning çocuk ve gençlere yönelik kitapları olan bir yazar, aynı zamanda kadın ve moda dergilerinde de yazıları yayınlanıyor. Ben internetten tesadüfen adını duyduğum bu kitabı konusunu beğendiğim için aldım ve okudum ve kesinlikle iyi ki de okumuşum diyorum ve bu tarz kitapları sevenlere tavsiye ediyorum.
 
Arka Kapak

Kuralları Yıkmanın Tam Zamanı!

Kitap kurdu olan tatlı Neve Slater oyunu hep kurallarına göre oynardı, ta ki Max'la tanışana kadar.

Neve Slater, arşivde çalışan kitap tutkunu yirmi beş yaşında genç bir kadındır, ama Neve'in kendisiyle ilgili çok ciddi bir sorunu vardır: Beş yıldır ?şık olduğu ve üç yıldır görmediği platonik aşkı William, Londra'ya dönmeden önce otuz altı bedene inmek ve William'ı kendisine âşık etmek.

Neve bu süre zarfında çok ciddi bir diyet ve egzersiz programı uygular, yalnızca fiziksel olarak değil, her anlamda mükemmel olmalıdır. Daha önce hiç ilişkisi olmayan Neve ilişki yaşamanın da ne demek olduğunu deneyimlemek ister ve kendisini kız kardeşi Celia'nın çalıştığı dergide editörlük yapan çapkın ve seksi Max'la çıkarken bulur.

Acaba William döndüğünde her şey Neve'in hayal ettiği gibi mi olacak? Ya da otuz altı beden olduğu zaman Neve'in tüm sorunları çözülecek mi? Yoksa başka, bambaşka gerçeklerle mi yüzleşmek zorunda kalacak?


Yazar:Sarra Manning

Sayfa Sayısı: 608
Dili: Türkçe
Yayınevi: Feniks Kitap

Yorumlar