YSL Parisianne


Son zamanlarda en fazla etkisi altında kaldığım koku YSL'nin Parisianne isimli parfümünün kokusu oldu. Baş notalarında kızılcık, böğürtlen gibi vahşi meyveler, kalp notasında şam gülü, menekşe ve şakayık gibi özel çiçekler ve en dip notasında paçuli, sandal ağacı ve misk gibi kendine has odunsu notalar bulunan parfüm şimdiden benim favorim oldu diyebilirim. Bir parfümü beğenince hemen reklamını izler, hakkında yapılan yorumları okurum. Yina aynısı oldu, Kate Moss'lu reklamı çok önceden görmüştüm aslında, ama dikkatle izledim ve parfümün yansıtmak istediği modern, elegan, şık, özgür ve sofistike Parisli kadın imajına çok uygun olduğuna karar verdim. Bu imajı Kate Moss da çok iyi taşıyor aslında. Seksi reklam filmini görmek için aşağıdaki videoyu izleyebilirsiniz.

Reklam filminde Kate Moss ne kadar harika görünüyor değil mi? Aynı makyajı uygılamak isterseniz işte size bir video daha. Bunu da izlemenizi tavsiye ediyorum...

Yorumlar