Power - İçindeki Sınırsız Gücü Keşfet

Çekim Yasasına ilgi duyanlar için iyi bir kitap önerim olacak. The Secret ile başlayan çekim yasası furyasına son eklenen kitaplardan biri Bob Doyle'un Power - İçindeki Sınırsız Gücü Keşfet isimli kitabı. Bob Doyle aynı zamanda Secret yazarlarından biri. Eksik kalmış pek çok düşünceyi bu kitapla tamamlamış. Ne düşünürsen O olursun fikri benim aklıma pek yatmazdı. Olmak istediğin şey ol, ona göre hareket et, daha sonra istediğin şeyi elde edersin dediklerinde bir nebze aklıma yatmaya başlamıştı. Ancak bu kitap işin tekniğini çok daha iyi izah etmiş. herşeyin bir titreşimi var ve titreşimin bir rezonansı, bir uyumu, istediğiniz şeyle titreşimlerinizin rezonansı tuttuğu zaman o şeyi kendinize çekebiliyorsunuz. Para parayı çeker lafının anlamını çok daha iyi anladım bunu okuyunca. Kendiniz sefalet içinde yüzerken, parasızlıktan başka bir şey düşünmezken, çok param olacak demekle ya da gözünüzün önünde bir sürü parayı canlandırmakla zenginliği çekemiyorsunuz. Çekim Yasası bu demek değil. Gerçekten zengin hissedip, zenginmiş gibi davranıp, işin sonuç kısmına çok takılmadığınızda, hooop istediğiniz şey oluyor. Ben kendi hayatımda olumlu ya da olumsuz yönde pek çok kez bu yasayı deneyimlediğime inanıyorum. Sizlerden böyle deneyimler yaşayan var mı???

Tanıtım yazısı:

The Secret filminin öne çıkan öğretmenlerinden Bob Doyle, Çekim Yasası hakkındaki efsaneleri ortadan kaldırarak, hayatınıza zenginlik ve mutluluk getirmeniz için uygulaması kolay bir program sunuyor.

Doyle, Çekim Yasası'nın doğru ya da yanlış şekilde kullanılabilecek bir kişisel gelişim aracı olmadığını gösterirken enerjinin evrendeki derin ifadesini de açıklığa kavuşturuyor. Sahip olduklarınızın farkına varmanız ve istekleriniz için nasıl girişimlerde bulunmanız gerektiğini anlatıyor. Tutkularınız ve hayalleriniz sayesinde amaca giden yolu gösteriyor.


Bob Doyle, Power'la bir hayali nasıl yaratabileceğinizi, onu nasıl gerçekleştirebileceğinizi ve hayatınızı nasıl dilediğiniz gibi yaşayabileceğinizi adım adım uygulayabileceğiniz bir planla ortaya koyuyor. Power, hayatınızı kontrol altına almanıza ve istediklerinizi elde etmenize yardımcı olacak en gerçekçi yaklaşım.

Yorumlar