Miranda Kerr Sokak Stili

Miranda Kerr Stili ile ilgili çok fazla şey yazılıp çiziliyor, bende tekrar olmaması için yazmamaya çalışıyordum ama başaramadım. Çünkü çok beğeniyorum tarzını ve bunu ifade etmem gerekiyordu artık. Özel gecelerde ve davetlerde zaten çok şık ama beni asıl etkileyen günlük hayatta yakaladığı çabasız şıklığı oldu. Babette giyiyor yüksek topuklu stiletto da, deri etek ceket ya da çiçek desenli elbiseler, ne giyse yakıştırıyor ve tarzına uyduruyor. annelik güzelliğini ve kadınsılığını arttırdı üstelik. Boşuna Victoria's Secret Meleği olunmuyor değil mi?




























Yorumlar

  1. Merhaba, bloğunuzu çok beğendim. Takip ettiğim bloglar arasında ekledim.
    Ayrıca Sizi kendi bloğuma davet etmek istiyorum. Miranda Kerr'in Sokak Stili
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder