Hani loş ışıklarda, giydiğin mor elbise...

Türk Sanat Müziği sevenler eskiden Ahmet Özhan'ın söylediği Mor elbise şarkısını bilirler. "Nerde o akşamları bana verdiğin buse, hani loş ışıklarda giydiğin mor elbise". Lisedeyken çok sevdiğim bir uzun mor elbisem vardı ve annem bu şarkıyı bana söylerdi. Ne zaman mor elbise görsem aklıma o günler ve hoş anılar geliyor. bu yüzden en güzel mor elbiselerden bir derleme yaptım sizlere...Mor aynı zamanda paranın ve zenginliğin rengi derler, bakalım kimlere yakışmış, kimlere yakışmamış...
Megan fox

Blake Lively

Blake Lively

Katy Perry

Katy Perry

Keira Knightley

Charlize Theron

Vanessa Hudgens

Kim Kardashian

Lindsay Price

Nicoletta Sheridan

Padma Lakshmi

Sandra Bullock

Selena Gomez

Sophia Vergara


Queen Latifah

Olivia Palermo

Beren Saat Aşk-ı Memnu'nun en unutulmaz elbiselerinden biriyle

Eva Longoria

Eva Mendez

Kate Middleton

Mila Kunis

Yorumlar

  1. amazing blog ! great post <3 have to follow!
    would be amazing if you would check out my blog too:

    My Blog - Pocketful of Dreams

    YanıtlaSil
  2. bu posta baktığımda farkettim ki mor rengi başkalarının üstünde daha çok seviyorum..
    çoğu rengi ayıla bayıla giyerim ama mor bu listede değil, belki dedoğru parçalarla daha karşılaşmadığım içindir.. favorim selena gomez'in elbisesi :)

    edankb.blogspot.com
    benim bloguma da beklerim seni!
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. sex and chic purple!

    visit my blog and if you want we can follow each other via GFC!
    have a great Sunday!
    www.thecurlylady.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder